www.himalayatravel.ro/blog/

NE-am mutat pe http://himalayatravel.ro/blog/ .
Aici veti gasi mai multe articole, inclusiv cele de pe acest blog, pareri despre ture pline de aventura, tabere de copii si teambuildinguri organizate de noi.

luni, 7 septembrie 2009

ecologizare Valea Azugii

De cate ori nu ne-am minunat de cat de frumos este la munte....aer curat, culori vii, liniste....pacat ca e cam murdar:( Putem schimba ceva??? Ii asteptam pe altii sa ne schimbe peisajul, cam asta este concluzia in cele mai multe din cazuri (de ce nu strange primaria, de ce arunca ceilalti, etc). Cine poate schimba mentalitatea atator romani? Cum se poate transforma un peisaj murdar in unul curat peste noapte?

Ne-am pus aceste intrebari si am ajuns la concluzia ca nimic nu se poate schimba radical de pe o zi pe cealalta, dar exista o solutie salvatoare pentru urmatoarea generatie - o campanie de informare si educare a celor mici ne poate tranforma peisajul peste cativa ani. Am initiat o actiune de ecologizare a Vaii Azugii in perioada 4-6 septembrie 2009, care a presupus informarea copiilor despre colectarea selectiva a gunoaielor si curatarea zonei pana la pastravaria din Azuga. Bineinteles ca activitatea nu a fost deloc usoara nici pentru ei (expresii ca "scarbos" si "m-am plictisit" fiind des intalnite in excursia noastra) , dar nici pentru noi (a trebuit sa-i motivam permanent fiind un pic mai greu pentru ei sa constientizeze ce lucru minunat fac). Nu credem ca ne putem lauda cu mari cantitati de gunoaie stranse, desi am muncit din greu, nu credem ca locurile curatate de noi vor fi la fel de curate si maine, dar speram ca acesti copii care au participat la actiune sa aibe alte valori, sa priveasca altfel aruncatul gunoiului oriunde si oricum, sa informeze la randul lor prieteni,colegi, chiar si parinti.

Multumim "Miscarii de ecologizare" pentru sprijinul acordat (informatii, materiale,premii) , multumim vilei din Azuga "Casa Florilor" (am avut o casa intreaga la dispozitie), multumim Primariei din Azuga (care a adus containere de gunoi selectionat speciale pentru noi) si cel mai important multumim acestor copii care au muncit cot la cot cu noi si ne-au dat o speranta in viitor.

Echipa Himalaya Travel





Niciun comentariu: